Tento eshop používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie.

Viac informácií
Prijať všetky súbory cookie Prispôsobte si
Prijať vybrané súbory cookie

Kategórie

Úvodná stránka

FAQ

Často kladené otázky

Snažíme sa našu stránku neustále zdokonaľovať aby bol Váš nákup príjemným zážitkom z cesty za kvalitnými potravinami. No keďže neustále pridávame nové produkty a riešenia, môžu sa objaviť nejasnosti. Pripravili sme teda odpovede na často kladené otázky.

Objednávka

 

 Je pre nákup potrebná registrácia?

U nás si môžete vytvoriť objednávku aj ako neregistrovaný zákazník. Ak si to v procese objednávky rozmyslíte, v košíku si viete jednoducho a rýchlo účet zaregistrovať.

Kde môžem zadať zľavový kupón?

 Zľavový kupón viete zadať jednoducho v nákupnom košíku.

Môžem zľavový kupón zadať dodatočne?

 Dodatočné zadanie kupónu je možné po kontaktovaní nášho tímu na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk . Vašu požiadavku budeme riešiť v čo najkratšom čase.

 

Môžem dodatočne upraviť alebo zrušiť už odoslanú objednávku?

 V prípade akýchkoľvek požiadaviek týkajúcich sa už odoslanej objednávky nás kontaktujte na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk a Vašim požiadavkám radi vyhovieme.

 

Aká je doba dodania?

Aby sme zabezpečili čerstvý tovar s čo najdlhšou dobou spotreby, dovážame ho pravidelne dvakrát do týždňa. Dodanie Vašej objednávky môže trvať 2-7 dní. 

 

 

Tovar

 

Aký druh tovaru ponúkate?

Snažíme sa pokryť všetky požiadavky zákazníkov, takže máme širokú ponuku rôznych kategórií ktorá sa momentálne skladá z viac ako 12 tisíc produktov.

Môžem získať podrobnejšie informácie o konkrétnom produkte?

V prípade že si prajete podrobnejšie informácie o konkrétnom výrobku ako sú uvedené v jeho popise alebo je popis produktu aktuálne pripravovaný, kontaktujte nás na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk  s Vašou požiadavkou a radi Vám pomôžeme

Môžem si objednať aj tovar ktorý nemáte v ponuke?

V prípade že máte záujem o produkt ktorý ste nenašli v našom sortimente, kontaktujte nás na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk a po poskytnutí podrobnejších informácií o dopytovanom produkte urobíme maximum aby sme Vašej požiadavke vyhoveli.



Spôsob a cena dopravy

Aké spôsoby a ceny dopravy ponúkate?

Spôsob dopravy a cena závisí od váhy objednaného tovaru, pri objednávkach nad 59 € máte však dopravu zdarma. Podrobné informácie nájdete v nákupnom košíku.

Môžem tovar objednať aj do zahraničia?

 V prípade objednávky tovaru do ČR stačí zvoliť túto krajinu pri vytváraní objednávky. Pri objednávkach do inej krajiny v rámci EU nás kontaktujte na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk a budú Vám poskytnuté ďalšie informácie ako postupovať.

 


Vratky a reklamácia tovaru

Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?

Presný postup nájdete v sekcii „obchodné podmienky“ alebo nás kontaktujte na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk

Aký je postup pri riešení reklamácie?

Ak budete mat akékoľvek dôvody na reklamácie tovaru, či už nesprávny výrobok, množstvo v balíku, chýbajúci alebo poškodený výrobok spôsobený prepravou prosíme kontaktujte nás na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk , zašlite nám číslo objednávky, foto alebo popis závady a naši pracovníci zákazníckej podpory Vás budú kontaktovať s riešením čo najskôr. Spravidla do 24 hodín.

 

 

Platby

Podrobné informácie nájdete v nákupnom košíku v sekcíí „platba a doprava“.

 

Veľkoobchod

Nakupujem na firmu. Ako môžem začať veľkoobchodnú spoluprácu?

 Spoločnosť ilprimo.sk ponúka aj možnosť veľkoobchodnej spolupráce ktorá prináša množstvo výhod vrátane zvýhodnených cien. Podrobnejšie informácie nájdete v sekcií „B2B – veľkoobchod“ alebo nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk.

Zmena nastavení súborov cookie