FAQ
Často kladené otázky
Snažíme sa našu stránku neustále zdokonaľovať aby bol Váš nákup príjemným zážitkom z cesty za kvalitnými potravinami. No keďže neustále pridávame nové produkty a riešenia, môžu sa objaviť nejasnosti. Pripravili sme teda odpovede na často kladené otázky.
Objednávka
Je pre nákup potrebná registrácia?
U nás si môžete vytvoriť objednávku aj ako neregistrovaný zákazník. Ak si to v procese objednávky rozmyslíte, v košíku si viete jednoducho a rýchlo účet zaregistrovať.
Kde môžem zadať zľavový kupón?
Zľavový kupón viete zadať jednoducho v nákupnom košíku.
Môžem zľavový kupón zadať dodatočne?
Dodatočné zadanie kupónu je možné po kontaktovaní nášho tímu na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk . Vašu požiadavku budeme riešiť v čo najkratšom čase.
Môžem dodatočne upraviť alebo zrušiť už odoslanú objednávku?
V prípade akýchkoľvek požiadaviek týkajúcich sa už odoslanej objednávky nás kontaktujte na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk a Vašim požiadavkám radi vyhovieme.
Aká je doba dodania?
Aby sme zabezpečili čerstvý tovar s čo najdlhšou dobou spotreby, dovážame ho pravidelne dvakrát do týždňa. Dodanie Vašej objednávky môže trvať 2-7 dní.
Tovar
Aký druh tovaru ponúkate?
Snažíme sa pokryť všetky požiadavky zákazníkov, takže máme širokú ponuku rôznych kategórií ktorá sa momentálne skladá z viac ako 12 tisíc produktov.
Môžem získať podrobnejšie informácie o konkrétnom produkte?
V prípade že si prajete podrobnejšie informácie o konkrétnom výrobku ako sú uvedené v jeho popise alebo je popis produktu aktuálne pripravovaný, kontaktujte nás na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk s Vašou požiadavkou a radi Vám pomôžeme
Môžem si objednať aj tovar ktorý nemáte v ponuke?
V prípade že máte záujem o produkt ktorý ste nenašli v našom sortimente, kontaktujte nás na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk a po poskytnutí podrobnejších informácií o dopytovanom produkte urobíme maximum aby sme Vašej požiadavke vyhoveli.
Spôsob a cena dopravy
Aké spôsoby a ceny dopravy ponúkate?
Spôsob dopravy a cena závisí od váhy objednaného tovaru, pri objednávkach nad 59 € máte však dopravu zdarma. Podrobné informácie nájdete v nákupnom košíku.
Môžem tovar objednať aj do zahraničia?
V prípade objednávky tovaru do ČR stačí zvoliť túto krajinu pri vytváraní objednávky. Pri objednávkach do inej krajiny v rámci EU nás kontaktujte na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk a budú Vám poskytnuté ďalšie informácie ako postupovať.
Vratky a reklamácia tovaru
Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?
Presný postup nájdete v sekcii „obchodné podmienky“ alebo nás kontaktujte na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk
Aký je postup pri riešení reklamácie?
Ak budete mat akékoľvek dôvody na reklamácie tovaru, či už nesprávny výrobok, množstvo v balíku, chýbajúci alebo poškodený výrobok spôsobený prepravou prosíme kontaktujte nás na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk , zašlite nám číslo objednávky, foto alebo popis závady a naši pracovníci zákazníckej podpory Vás budú kontaktovať s riešením čo najskôr. Spravidla do 24 hodín.
Platby
Podrobné informácie nájdete v nákupnom košíku v sekcíí „platba a doprava“.
Veľkoobchod
Nakupujem na firmu. Ako môžem začať veľkoobchodnú spoluprácu?
Spoločnosť ilprimo.sk ponúka aj možnosť veľkoobchodnej spolupráce ktorá prináša množstvo výhod vrátane zvýhodnených cien. Podrobnejšie informácie nájdete v sekcií „B2B – veľkoobchod“ alebo nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle +421 905 875 258 alebo prostr. e-mailu info@ilprimo.sk.